حریفان تیم بسکتبال شیمیدر قم در مرحله گروهی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور پس از قرعه‌کشی این بازی‌ها معرفی شدند.
کد خبر: ۹۱۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ 21 October 2020

به گزارش تابناک قم، شیمیدر قم که از هفته پایانی شهریور ماه زیر نظر مصطفی هاشمی سرمربی با سابقه خود استارت تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور زده، منتظر مشخص شدن حریفان خود بود تا وارد بازی‌های تدارکاتی شود.

جلسه هماهنگی مسابقات فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با حضور نمایندگان و سرمربیان تیم‌ها در جمع مسوولان فدراسیون بسکتبال برگزار شد و 16 تیم حاضر در مسابقات این فصل در دو گروه هشت تیمی قرار گرفتند تا بازی‌های فصل جدید را از پانزدهم آبان آغاز کنند.

در حالی که رقابت‌های این فصل به شکل متمرکز و در سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار می‌شود، تیم‌های شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند هوایی مشهد، شورا و شهرداری قزوین، آفتاب زاگرس اهواز و صنعت مس رفسنجان در گروه نخست مقدماتی جای گرفتند.

شاگردان مصطفی هاشمی در تیم بسکتبال شیمیدر قم نیز یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی هستند که باید با تیم مطرحی همچون مهرام تهران یکی از مدعیان قهرمانی و رقبای دیگری همچون شهرداری بندرعباس، ذوب‌آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، کوچین آمل، آینده‌سازان و نیروی زمینی به رقابت بپردازند.

تیم بسکتبال شیمیدر قم فصل گذشته که مسابقات لیگ برتر با حضور 14 تیم برگزار شد، در جایگاه سوم جدول رده‌بندی به کار خود در مرحله مقدماتی پایان داده و مجوز صعود به مرحله پلی‌آف را کسب کرد اما بازی‌های مرحله پلی‌آف به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد و فدراسیون بسکتبال لیگ را بدون معرفی تیم قهرمان نیمه تمام اعلام کرد.

نماینده بسکتبال استان قم پس از تغییر و تحول در کادر فنی و بازیکنان خود، امسال با چهره‌ای متفاوت در مقابل حریفان لیگ برتری قرار می‌گیرد و با توجه به رقبایی که در گروه دوم جای گرفته‌اند، جدال اصلی برای کسب رتبه نخست جدول رده‌بندی این گروه را به احتمال فراوان فقط با تیم مهرام تهران خواهد داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار