فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تمام تلاش ما رفع نیازمندی مردم است، گفت: نیروی انتظامی با برنامه ریزی و هدایت های مقام معظم رهبری اقدامات خوبی انجام داده است و بیشترین خدمت به مردم را امروز به دلیل نوع ماموریت در بین سازمان ها ناجا انجام می دهد.
کد خبر: ۹۱۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸ 20 October 2020

به گزارش تابناک قم،سردار اشتری در دیدار با آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی اظهارکرد: تمام تلاش ما رفع نیازمندی های مردم است و این یک توفیق است. نیروی انتظامی با برنامه ریزی و هدایت های مقام معظم رهبری اقدامات خوبی انجام داده است و بیشترین خدمت به مردم را امروز به دلیل نوع ماموریت در بین سازمان ها ناجا انجام می دهد.

وی گفت: امروز نیروی انتظامی از نظر نیروی انسانی و لجستیک در فشار زیادی است اما همکارانم در اقصی نقاط کشور با روحیه انقلابی این خلاء را پر کرده اند.

اشتری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی براینکه بهترین مقابله با دشمن خدمت به مردم است، اظهارکرد: ناجا در زمینه پیشگیری از کرونا از ساعات اولیه در کنار حوزه بهداشت و درمان فعال شد و یکی از حوزه  هایی که برای مردم ایجاد دغدغه کرده بود یعنی فضای مجازی را کاملا رصد و در این رابطه ۳۰۰۰ تارنما که موجب تشویش اذهان عمومی شده بودند را شناسایی و با آنها برخورد کرد.

وی در ادامه گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور نیروی انتظامی با تمام ظرفیت پای کار آمد و با اینکه خیلی از مصوبات ستاد ملی کرونا که بار اجرایی دارند به عهده نیروی انتظامی است اما همچنان این ماموریت ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده نیروی انتظامی در خاتمه با تقدیر و تشکر از حسن توجه آیت الله نوری همدانی اظهارکرد: مجموعه نیروی انتظامی حول محور ولایت و رهبری بدون هیچ خستگی مشغول انجام وظیفه است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار