امام جمعه قم گفت: هرچه ایمان مردم بیشتر شود امنیت جامعه هم بیشتر خواهد شد و مردم باید قدرشناس باشند که نیروی انتظامی و پلیسی با این تراز در خدمت آنهاست.
کد خبر: ۹۱۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 20 October 2020

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی صبح امروزبه مناسبت هفته نیروی انتظامی با سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت دیدار و گفتگو کرد .

وی ضمن خیرمقدم و تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی با اشاره به مقوله امنیت آن را یک کار چند جانبه دانست و افزود: در این کار مهم یک عده باید با محوریت  نیروی انتظامی به صورت هماهنگ و همراه کار کنند تا معنا و مفهوم امنیت  تحقق پیدا کند چون کار نظم و امنیت یک کار جمعی است و می‌طلبد که همه با هم همکاری داشته باشند.

امام جمعه قم شاخص را در بحث امنیت نیروی انتظامی بر شمرد و مسؤولان و مردم را سه ضلع این مثلث دانسته که با همکاری و هماهنگی هم این امنیت را در جامعه برقرار می‌کنند.

وی با اشاره به وظیفه مردم و مسؤولان اظهار کرد: درست است که مسؤولان جزئی از نیروی انتظامی نیستند ولی اگر کمک کنند و در تنگناها اظهار نظر های درست و به‌جا انجام دهند از خیلی حواشی در جامعه  جلوگیری می‌شود. 

آیت الله سعیدی با اشاره به نقش مردم گفت: مردم هم با ید بدانند این قوانین و مقررات همه برای امنیت و آسایش آنان وضع شده و جامعه برای ایمنی و آسایش لازم است هشدارها و توصیه‌های پلیس و نیروی انتظامی را جدی گرفته و به آن عمل کند.

وی افزود: پلیس ایران اسلامی امروز با برخورداری از معنویت و اخلاق در پرتو قرآن و عترت به یک پلیس سرآمد در کل جهان تبدیل شده و متمایز از پلیس سایر کشورهای جهان است.

تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: هرچه ایمان مردم بیشتر شود امنیت جامعه هم بیشتر خواهد شد و مردم باید قدرشناس باشند که نیروی انتظامی و پلیسی با این تراز در خدمت آنهاست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار