سرپرست هیات فوتبال استان قم از منتفی شدن پیگیری‌ها برای حضور نماینده‌ای از قم در مسابقات فصل جدید فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ 18 October 2020

به گزارش تابناک قم، موضوع حضور تیمی از استان قم در مسابقات سطوح مختلف فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان اعم از دسته اول، دوم یا سوم، بعد از سقوط و انحلال باشگاه بزرگ صبا، یکی از بحث‌های همیشگی در فوتبال قم است که اکنون تحقق آن به یک آرزوی بزرگ برای فوتبالی‌ها در قم تبدیل شده است.

از رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم که در بدو ورود خود به این اداره کل (اسفند ماه 1397) از تصمیم برای گرفتن امتیاز یک تیم برای فوتبال قم خبر داد تا قدرت‌الله باقری سرپرست جدید هیات فوتبال قم که تحقق این مهم را یکی از برنامه‌های اصلی هیات جدید فوتبال می‌دانست که هیچ یک تحقق پیدا نکرد.

سرپرست هیات فوتبال استان قم در جدیدترین اظهار نظر خود راجع به موضوع حضور یا خرید امتیاز یک تیم دسته دومی برای فوتبال قم در لیگ آزادگان گفت: متاسفانه علیرغم اینکه علاقمند به حضور در لیگ دو فوتبال کشور بودیم، اما نتوانستیم اسپانسری در این خصوص پیدا کنیم و این موضوع برای امسال منتفی شد.

قدرت‌الله باقری خاطرنشان کرد: حضور در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور حدودا پنج میلیارد تومان هزینه دارد، نزدیک به ۱۰ اسپانسر اعلام آمادگی کردند اما همگی مبالغ بسیار ناچیزی را مدّ نظر داشتند که حضور هیچ کدام جدی نشد.

وی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شد امتیازی به منظور خرید در کشور وجود ندارد تصریح کرد: اخیرا یک تیم جنوبی برای فروش امتیاز اعلام آمادگی کرد، اما آیا اسپانسری داریم؟!

سرپرست هیات فوتبال استان قم همچنین با ابراز تاسف از وضعیت فوتبال این استان عنوان کرد: یک تیم لیگ برتری که در جام باشگاه‌های آسیا هم حضور داشت را از دست دادیم و حالا در تکاپو برای حضور در لیگ دو هستیم!

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار