مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر رعایت محدودیت‌های طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در سطح شهر، گفت: کارشناسان سازمان با ۱۰ تیم نظارتی بر تعطیلی بوستان‌ها و رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی نظارت دارند.
کد خبر: ۹۱۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ 18 October 2020

به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهر و لزوم رعایت محدودیت‌های اعمال‌شده، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا متأسفانه شهروندان را از بسیاری از تفریحات محروم کرده و محدودیت‌های اجتماعی ایجاد کرده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با درخواست از مردم برای رعایت مسائل بهداشتی، افزود: آغاز پیک سوم بیماری کرونا با شروع فصل سرما باعث اعمال محدودیت‌های بیشتری در شهر قم شده که امیدواریم با همکاری شهروندان بتوانیم شاهد کنترل شیوع این بیماری باشییم.

جوادیان تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر را یادآور شد و گفت: باوجود دستور تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌های محلی و نوار کشی ورودهای بوستان‌ها، متاسفانه شاهد ورود تعداد محدودی از شهروندان به بوستان‌ها هستیم.

وی از نظارت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بر رعایت محدودیت‌ها در شهر خبر داد و تصریح کرد: سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، مجموعه‌های بازی و سایر امکانات بوستان‌های سطح شهر همچنان غیر فعال است و تا اطلاع ثانوی هیچگونه خدماتی به شهروندان ارائه نخواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: بازرسان سازمان با ۱۰ تیم نظارتی بر تمامی بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت کرده و تذکرات لازم را به شهروندان می‌دهند.

جوادیان با درخواست دوباره از همه شهروندان، تأکید کرد: در حد توان اقدامات لازم نظیر خاموشی سیستم‌ها روشنایی بوستانها و تعطیلی خدمات برای ممانعت از ورود شهروندان به بوستان‌ها بعمل آمده است و از شهروندان عزیز تقاضا داریم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و کاهش تردد در سطح شهر دستگاه‌های مسئول را در کنترل بیماری و بازگرداندن سلامتی به شهر یاری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار