استاندار قم از همه دستگاه های اجرایی استان خواست تا در فروش اموال مازاد خود و همچنین بحث مولّدسازی جدی و پیگیر باشند و آن را عملی کنند.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ 15 October 2020

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در محل استانداری قم با اشاره به ضرورت صرفه جویی همه نهادها و دستگاه های استانی در هزینه ها بیان کرد: شرایط خاص امروز و همچنین کسری بودجه در برخی موارد لزوم این صرفه جویی ها را دوچندان کرده است.

وی اضافه کرد: فروش اموال مازاد دستگاه های اجرایی و مولّدسازی آنان به شکل جدی در استان پیگیری و دنبال می شود، اگرچه به نظر می رسد این دستگاه ها برای معرفی و فروش این اموال مازاد جدی نیستند.

استاندار قم تأکید کرد: دستور داده ام تا فروش اموال مازاد از خود استانداری آغاز شود و به صراحت اعلام می شود اگر دستگاه های اجرایی استان نسبت به این امر اهتمام لازم را نداشته باشند، استانداری رأسا نسبت به این امر اقدام خواهد کرد.

وی افزود: امروز در شرایط خاص کشور باید مسئله مولّدسازی بیش از گذشته جدی گرفته شود و در عمل اتفاق بیفتد.

سرمست همچنین با اشاره به تفاهم نامه اعلام شده اخیر با عنوان « نحوه تأمین و تخصیص سایر اعتبارات هزینه ای و افزایش تخصیص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان بر اساس میزان درآمدهای استانی»، آن را تفاهم نامه ای مطلوب ارزیابی کرد که می تواند با توجه به وصول درآمدی خوب در استان قم، زمینه برخی تحولات را فراهم آوَرَد.

استاندار قم همچنین یکی از مشکلات جدی این استان در تخصیص اعتبارات را، تک شهرستانی بودن استان دانست و گفت: برنامه هایی در این زمینه در دست اقدام داریم که ان شاء الله پس از رایزنی های لازم و کافی به اطلاع خواهد رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار