کشتی‌گیران تیم شهدای مقاومت بسیج قم در شروع پیکارهای فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور دو شکست متوالی مقابل حریفان خود متحمل شدند.
کد خبر: ۹۰۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 15 October 2020

به گزارش تابناک قم، دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی فصل 1399 لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های ایران در گروه دوم با حضور تیم شهدای مقاومت بسیج قم در حالی آغاز شد که نتایج روز نخست به نفع نماینده قم نبود و این تیم دو باخت متوالی مقابل حریفان خود پذیرا شد.

این رقابت‌ها طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کشتی با عنوان جام یادگار امام (ره) و گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و تیم‌های بازار بزرگ ایران، صبا نور کردستان، دانشگاه آزاد اسلامی و احتشام گستر کارون رقیب نماینده قم هستند.

در دیدارهای روز نخست گروه دوم تیم شهدای مقاومت بسیج قم دو مسابقه برابر تیم‌های صبا نور کردستان و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار کرد اما هر دو رقابت را به حریفان واگذار کرد، تیمی که با هدایت روح‌الله میکائیلی و البته در غیاب چهره‌های شاخص کشتی فرنگی قم با ترکیبی از نخبه‌ها و استعدادهای آینده‌دار این رشته به میدان رفته است.

تیم شهدای مقاومت بسیج قم در نخستین مسابقه خود برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی با نتیجه 6 بر 4 شکست خورد، مسابقه‌ای که کشتی‌گیران دو تیم در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم به رقابت پرداختند و نماینده‌ قم در اوزان 60، 67، 72 و 130 کیلوگرم حریف خود را برد و در سایر اوزان نتیجه را واگذار کرد.

دومین مسابقه تیم شهدای مقاومت بسیج قم در روز نخست برابر تیم صبا نور کردستان به انجام رسید و این نماینده کردستان بود که با نتیجه 8 بر 2 صاحب برتری شد، در مسابقه‌ای که امید زالی در وزن 72 کیلوگرم و هدایت کبیری در وزن 77 کیلوگرم دو پیروزی برای نماینده قم کسب کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار