فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که کشفیات مواد مخدر 8 درصد افزایش داشته است، از کشف 4 تن و 600 کیلو انواع مواد مخدر طی 6 ماهه گذشته در قم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴ 14 October 2020

به گزارش تابناک قم، سید محمود میرفیضی با اشاره به برنامه های هفته ناجا، با بیان اینکه هفته ناجا از 27 مهر الی 2 آبان ماه برگزار و شعار امسال با عنوان «با هم برای امنیت و سلامت» خواهد بود، اظهار کرد: روزهای هفته ناجا نیز متناسب با برنامه ها و نیز زحمات و تلاش های نیروی انتظامی، نام گذاری شده است.

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت های اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کویید 19 در سراسر کشور، برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در هفته ناجا باید طوری عملی شود که ارتباط و تعامل مردم با پلیس مستحکم شده و خدمات و ماموریت های ناجا که هدفی جز آرامش و آسایش مردم را دنبال نمی کند، به نحو شایسته معرفی شود.

فرمانده انتظامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار 6 ماهه کشفیات مواد مخدر در قم با بیان این که کشفیات مواد افیونی در قم 8 درصد افزایش داشته است، از کشف 4 تن و 600 کیلو انواع مواد مخدر طی این مدت خبر داد و افزود: در مدت مذکور 11 باند قاچاق مواد مخدر متلاشی و اعضا نیز دستگیر شده اند.

سردار میرفیضی همچنین از همشهریان خواست، در صورت مشاهده موارد مشکوک ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به خادمان خود در نیروی انتظامی اطلاع تا اقدامات لازم و قانونی صورت بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار