مدیریت تیم فوتسال فردوس قم سکان هدایت این تیم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور را به دو چهره نام‌آشنا و شناخته شده فوتسال قم سپرد.
کد خبر: ۹۰۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 14 October 2020

به گزارش تابناک قم، حالا دیگر کمتر از 10 روز تا آغاز فصل 1399 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران باقی مانده و 14 تیم لیگ برتری به هر نحوی مشغول آماده‌سازی خود برای حضور موفق در این لیگ هستند، لیگی که البته متفاوت از دوره‌های قبل در دو گروه هفت تیمی به انجام می‌رسد.

در شرایطی که برخی تیم‌ها نظیر گیتی‌پسند اصفهان، مس سونگون و حتی تیم تازه‌وارد کراپ الوند برای قهرمانی بسته شده‌اند، اما در قم خبری از بستن تیم برای قهرمانی نیست و قمی‌ها مانند 21 سال گذشته که در حسرت کسب مقام قهرمانی لیگ برتر بوده‌‌اند، در این دوره نیز باید تیمی در سطح متوسط را در لیگ برتر ببینند.

نماینده قم که از نظر جذب حامی مالی دیر به نتیجه دلخواه رسید و حتی بازیکنان شاخص بومی خود را از دست داد، حالا با کادر فنی و بازیکنانی از تیم فصل گذشته و چند مهره جدید آماده بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال ایران می‌شود، لیگی که از اول آبان ماه رسما استارت خواهد خورد.

این روزها تمرینات نماینده قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان جریان دارد و مدیریت تیم فردوس قم سکان هدایت این تیم را به دو تن از چهره‌های قدیمی و با سابقه یعنی حسین صبوری و سیدوحید غیاثی سپرده، کسانی که در دوره‌های مختلف لیگ با یکدیگر هم بازی بوده‌اند و کاملا همدیگر را می‌شناسند و فوتسالی‌ها نیز با آنها آشنایی کامل دارند.

اگر درباره نفر اول نیمکت فردوس این روزها بحثی نیست اما ظاهرا حسین صبوری در راس کادر فنی قرار دارد و بازیکنان تیم فردوس این روزها در اوج تمرین و آماده‌سازی هستند تا در نخستین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با آمادگی مطلوب به مصاف تیم کراپ الوند بروند، مسابقه‌ای که اول آبان در قم برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار