فرمانده انتظامی قم از کشف چهار هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان طی ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات نسبت به مدت‌زمان مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۰۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ 13 October 2020

به گزارش تابناک قم، سردار سید محمود میرفیضی در گفت‌وگویی افزود: ۱۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز در این مدت در استان قم متلاشی شده است.

وی از همشهریان خواست، در صورت مشاهده موارد مشکوک ضمن تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به خادمان خود در نیروی انتظامی اطلاع دهند تا اقدام‌های لازم و قانونی صورت بگیرد.

وی در ادامه بابیان اینکه هفته ناجا از ۲۷ مهر الی ۲ آبان ماه برگزار می‌شود و شعار امسال با عنوان «باهم برای امنیت و سلامت» خواهد بود، اظهار داشت: روزهای هفته ناجا نیز متناسب با برنامه‌ها و نیز زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی، نام‌گذاری شده است.

میرفیضی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کویید ۱۹ در سراسر کشور، برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای اجرا در هفته ناجا باید طوری عملی شود که ارتباط و تعامل مردم با پلیس مستحکم شده و خدمات و ماموریت های ناجا که هدفی جز آرامش و آسایش مردم را دنبال نمی‌کند، به نحو شایسته معرفی شود.

کشف محموله لوازم‌خانگی قاچاق در قم

فرمانده انتظامی قم همچنین از کشف محموله ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریالی قاچاق لوازم‌خانگی درنتیجه بازرسی از یک دستگاه کامیونت قاچاق بر در قم خبر داد.

 میرفیضی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان یک دستگاه کامیونت حامل بار قاچاق که از یک استان جنوبی به مقصد تهران بارگیری شده بود را توقیف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو ۱۲ دستگاه تلویزیون ۵۵ اینچ، یک دستگاه تلویزیون ۶۵ اینچ، یک دستگاه تلویزیون ۵۰ اینچ، ۵ دستگاه تلویزیون ۴۹ اینچ، یک دستگاه ماشین ظرف‌شویی ۱۴ نفره، یک دستگاه ماشین لباسشویی ۹ کیلویی و یک دستگاه یخچال فریزر فاقد مجوز کشف شد.

وی ارزش محموله کشف‌شده را برابر اعلام نظر کارشناسان  ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.

وی تصریح کرد: درنهایت یک نفر در این رابطه دستگیر، به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار