مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی به مدارس استان، ارتباط دانش آموز، مدرسه و ولی به هر نحو ممکن از طریق پیام رسان های خارجی ممنوع است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخورد قانونی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 13 October 2020

به گزارش تابناک قم، غلامرضا رضایی اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان قم در تاریخ نهم مهر ماه ۹۹ طی بخشنامه ای به تمامی مدارس استان اعلام کرده است که صرفاً جهت آموزش از ظرفیت پیام رسان های اجتماعی داخلی با محوریت پیام رسان شاد امکان تبادل اطلاعات دانش آموزان اولیا و مدرسه را فراهم آورند.

وی ادامه داد: بر اساس این بخشنامه  ارتباط دانش آموز، مدرسه و ولی به هر نحو ممکن از طریق پیام رسان های خارجی ممنوع است و لذا در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخورد قانونی انجام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در پایان خاطرنشان کرد: اولیاء دانش آموزان در صورت مشاهده استفاده از پیام رسان های خارجی به منظور آموزش می توانند شکایت خود را با تلفن 32938018 اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان آموزش و پرورش استان قم مطرح کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار