محمدجواد متقیان‌نژاد بعد از سال‌ها فعالیت در مسوولیت دبیری هیأت تیراندازی استان قم، با کسب حداکثر آراء نخستین‌بار رئیس این هیأت ورزشی شد.
کد خبر: ۹۰۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ 13 October 2020

به گزارش تابناک قم، جامعه تیراندازی استان قم سال‌های زیادی بود که حسین مهره‌ساز چهره با سابقه و پیشکسوت این رشته و یکی از قدیمی‌های ورزش قم را در راس هیأت تیراندازی می‌دید، اما بعد از چندین دوره سرانجام مهره‌ساز این مسوولیت کنار رفت و جای خود را به یک نیروی جوان داد.

مجمع انتخابات هیأت تیراندازی استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیأت، با حضور مسوولان فدراسیون، مدیر کل ورزش و جوانان و سایر اعضای مجمع برگزار و محمدجواد متقیان‌نژاد با کسب رای اعتماد از اعضای مجمع، برای مدت چهار سال رئیس این هیأت ورزشی شد، کسی که هم به عنوان ورزشکار و هم به عنوان مربی کارنامه خوبی در این رشته دارد.

متقیان‌نژاد که در چندین دوره ریاست 16 ساله حسین مهره‌ساز، مسوولیت دبیری هیأت تیراندازی استان قم را عهده‌دار بود، در این دوره که خبری از مهره‌ساز نبود 12 رای از اعضای مجمع گرفت تا به مدت چهار سال و تا 1403 مسوولیت ریاست هیأت تیراندازی استان قم را بر عهده بگیرد و یک نفر جدید نیز جانشین وی در مسوولیت دبیری هیأت شود.

این در حالی است که تیراندازی استان قم در سا‌ل‌های ریاست مهره‌ساز گام‌های خوبی در مسیر موفقیت برداشت و در کنار حضور مستمر تیم‌ها و تیراندازان قم در مسابقاتی که توسط فدراسیون تیراندازی برنامه‌ریزی می‌شد، تیراندازان قم در هر دو بخش آقایان و بانوان بارها به تیم‌های ملی دعوت شدند.

اوج موفقیت تیراندازی قم در سال‌های ریاست مهره‌ساز، عضویت سیده‌رویا صبح‌خیز در ترکیب تیم اعزامی ایران به رقابت‌های 2015 قهرمانی آسیا بود که با درخشش این چهره مستعد و آینده‌دار تیراندازی قم در کسب مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره‌آسیا همراه بود و نخستین‌بار قم را در این رشته صاحب مدال آسیایی کرد.

همچنین امیرحسین متوسّل، مینا روحیان، هادی غرباقی و چند چهره دیگر در هر دو بخش آقایان و بانوان در این سال‌ها برای تیراندازی قم از سطح داخلی و بین‌المللی اعتبار کسب کردند و تیم‌های باشگاهی قم نیز در این سال‌ها با وجود مواجهه با مشکلات عدیده مالی در لیگ‌های کشور حضور یافتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار