تیم هندبال پاس قم نخستین پیروزی خود در مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور را در فاصله هفت ثانیه به پایان برابر پرسپولیس بهبهان کسب کرد.
کد خبر: ۹۰۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ 13 October 2020

به گزارش تابناک قم، در حالی که 12 تیم حاضر در رقابت‌های فصل 1399 لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران از شنبه هفته جاری بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در دو گروه مقدماتی به میزبانی تهران در سالن سپهبد شهید سلیمانی برگزار می‌کنند، هندبالیست‌های پاس قم در گروه نخست به مصاف حریفان رفته‌اند.

هندبالیست‌های تیم پاس ناجا قم در نخستین گام از فصل جدید پیکارهای لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور به تیم مطرح ذوب‌آهن اصفهان نتیجه را واگذار کردند اما در بازی دوم برابر تیم پرسپولیس بهبهان این باخت را جبران کرده و نخستین برد خود در لیگ جدید را به دست آوردند.

نماینده قم بعد از باخت 34 بر 22 مقابل ذوب‌آهن اصفهان با انگیزه جبران این شکست با انگیزه بالا برابر تیم پرسپولیس بهبهان صف‌آرایی کرد، ضمن اینکه تیم حریف نیز بعد از باخت به نفت و گاز گچساران با امید به کسب نخستین برد خود مقابل پاس قرار گرفت و بازی به همین دلیل حساس و پرهیجان بود.

مسابقه نمایندگان‌ قم و بهبهان تا هفت ثانیه به پایان با نتیجه 29 بر 29 در جریان بود تا اینکه تیم پاس قم گل برتری را به ثمر رساند و این مسابقه ر ا 30 بر 29 به نفع خود تمام کرد تا علیرضا ربیعی سرمربی پاسی‌ها که از عملکرد شاگردانش حتی با وجود باخت برابر ذوب‌آهن تمجید کرده بود، به شدت از این برد خوشحال شود.

در سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران 12 تیم در حالی با یکدیگر رقابت می‌کنند که تیم هندبال پاس قم با ترکیب رضا سفیدگر، محسن ولیان، علی کریم‌شاهی، مجتبی طالبی، محمد غفاری‌نظام، امیر اسماعیلی، مهدی دوازده‌امامی، علی معظمی، ابوالفضل زادسر، حمید تاجیک، ایمان موسویان، رضا کاظمی، غلام حاتمی، امید مظفر، جواد رضایی و امیرحسین سالمی حضور دارند.

تیم هندبال پاس قم به سرمربیگری علی ربیعی به مصاف حریفان رفته، در حالی که سرپرستی این تیم را رحیم راسخ بر عهده دارد و مدیر فنی این تیم سیدعلیرضا طباطبایی است، ضمن اینکه امین وفایی به عنوان مربی در کادر فنی این تیم حضور دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار