هندبالیست‌های تیم پاس قم در نخستین گام از فصل جدید پیکارهای لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور به تیم مطرح ذوب‌آهن اصفهان باختند.
کد خبر: ۹۰۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 11 October 2020

به گزارش تابناک قم، بازی‌های فصل 1399 لیگ برتر هندبال به دلیل شرایطی که کرونا ایجاد کرده با حضور 12 تیم در دو گروه مقدماتی آغاز شده و تیم‌ها به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا تکلیف صعود کننده‌ها از هر دو گروه و همچنین تیم‌های سقوط کننده مشخص شود.

یکی از تیم‌های حاضر در این فصل لیگ برتر هندبال ایران، پاس ناجا قم است که در گروه نخست مقدماتی با تیم‌های پرسپولیس بهبهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ذوب‌آهن اصفهان، نفت و گاز گچساران و ستارگان دشتستان رقابت می‌کند و نخستین بازی خود را با باخت پشت‌سر گذاشت.

مردان هندبالیست تیم پاس قم در نیمه نخست بازی حساس برابر ذوب‌آهن اصفهان، 19 بر 14 عقب بودند اما در نیمه دوم نتوانستند این فاصله را جبران کنند و سرانجام با حساب 34 بر 22 مغلوب شدند، در حالی که نمایش خوبی مقابل حریف داشتند ولی ذوب‌آهن تیم آماده و پرمهره‌ای بود.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور که به شکل متمرکز به میزبانی تهران در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به انجام می‌رسد، تیم پاس ناجا قم روز دوشنبه 21 مهر ماه ساعت 15 در مقابل تیم پرسپولیس بهبهان صف‌آرایی خواهد کرد، ضمن اینکه سومین بازی خود را چهارشنبه 23 مهر ساعت 16:30 برابر تیم نفت و گاز گچساران انجام می‌دهد.

سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان ایران در مدت شش روز به شکل متمرکز در تهران برگزار می‌شود و تیم‌های هندبال کیمیا کاشت کردستان، فراز بام خائیز دهدشت، پرواز هوانیروز، مس کرمان، فولاد سپاهان اصفهان و زغال سنگ طبس نیز در گروه دوم مقدماتی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار