مسؤول امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای احراز ریاست هیأت ورزشی اسکواش قم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 11 October 2020

به گزارش تابناک قم، محمد علی‌مردانی اظهار کرد: هیات اسکواش بعد از استعفای رئیس سابق خود، چند ماهی است که در دوره سرپرستی به سر می‌برد و برای تعیین رئیس جدید این هیات ورزشی، ثبت‌نام از کاندیداها در حال انجام است تا در موعد مقرر انتخابات را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه اردیبهشت ماه سال گذشته مجمع انتخابات این هیات با حضور مسوولان فدراسیون‌ اسکواش و اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، عنوان کرد: در این مجمع نیره‌سادات حسینی با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس هیأت اسکواش استان قم انتخاب شد اما وی مدتی پس از این انتخاب به دلایل شخصی از مسوولیت خود استعفا کرد.

علی‌مردانی با بیان اینکه امسال مجمع انتخابات چند هیأت ورزشی قم نیز برای تعیین رؤسای جدید آنها در پیش است، افزود: آگهی ثبت‌نام از کاندیداهای هیات اسکواش در روزنامه‌های کثیرالانتشار قم نیز درج شده و بر اساس تبصره دو ماده هفت آیین نامه هیأت‌های ورزشی از متقاضیان احراز پست ریاست هیأت اسکواش طبق شرایط اعلام شده تا 24 مهر ماه ثبت‌نام می‌شود.

مسؤول امور مجامع هیأت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه هم اکنون سعید معارفوند مسوولیت سرپرستی هیات اسکواش قم را بر عهده دارد، یاد آور شد: از افراد واجد شرایط دعوت شده به منظور ثبت‌نام و ارائه مدارک به دفتر امور مجامع مستقر در اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه کنند.

وی همچنین راجع به هیات‌های ورزشی دیگر ابراز کرد: در حال حاضر 48 هیات ورزشی در قم فعالیت می‌کند و اقدام برای ثبت‌نام از کاندیداهای و برگزاری مجمع انتخابات هیات‌ها سه ماه قبل از پایان دوره چهار ساله هر هیأت انجام می‌شود، ضمن اینکه امسال بیش از 10 هیات ورزشی دیگر نیز انتخابات در پیش دارند.

علی‌مردانی در پایان گفت: نخستین مجمع انتخاباتی امسال در هیأت‌ بسکتبال انجام شد و سایر رشته‌ها نظیر تیراندازی، هاکی، جانبازان و معلولین، سوارکاری، جودو، کشتی، نجات‌غریق و غواصی، هندبال‌، گلف و فوتبال نیز به واسطه پایان دوره چهار ساله روسای آنها در سال جاری، باید مجمع انتخابات برگزار کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار