استاندار قم، با اشاره به وضعیت بحرانی این استان در بحث شیوع ویروس کرونا، همکاری مردم در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را ضروری دانست و از تشدید نظارت‌ها و جریمه متخلفان طبق مصوبه جدید ستاد ملی کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹ 11 October 2020

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به ارائه گزارش از وضعیت استان‌ها در این جلسه اظهار داشت: بر اساس این گزارش وضعیت استان قم همچنان قرمز است.

وی با اشاره به تصویب محدودیت‌های کرونایی در هفته گذشته افزود: این مصوبه در هفته جاری نیز تمدید شده است و امیدواریم که مردم با همکاری و تعامل، مسئولان را در بهبود شرایط کمک کنند.

وی گفت: کسانی که به این بیماری مبتلا می‌شوند، باید ضمن عدم حضور در محیط کار، به مدت ۱۴ روز در خانه قرنطینه شوند و در صورت عدم توجه مشمول جرائم و مجازات‌هایی خواهند شد.

سرمست با بیان این‌که ادارات دولتی، وسائل نقلیه حمل و نقل عمومی، اصناف مشمول نظارت‌های شدید خواهند بود، افزود: در صورت عدم توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی در بخش‌های مربوطه، متخلفان ذی‌ربط با مجازات مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به کاهش حساسیت‌های عمومی در استان نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: وضعیت قم همچنان بحرانی و قرمز است و برای عبور از این مرحله به همراهی و مشارکت بیشتر مردم نیاز داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار