امام جمعه قم گفت: رزمایش مواسات و همدلی مومنانه و اجرای طرح‌هایی مانند شمیم حسینی از محل عواید موقوفاتی که سال‌هاست از وقف آنها می‌گذرد، نشان می‌دهد وقف هیچگاه از بین نمی‌رود و آثار و برکات آن برای همیشه ماندنی است.
کد خبر: ۹۰۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵ 11 October 2020

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در آیین چهارمین مرحله رزمایش بزرگ مواسات و همدلی که با عنوان «شمیم حسینی» برگزار شد اظهار کرد: لازم است از خیرین و واقفانی که بساط خیر و نیکوکاری را گسترده‌اند قدردانی ویژه‌ای داشته باشیم، آنها که از نام و مال خود می‌گذرند تا رضایت الهی را کسب کنند.

وی افزود: عمر انسان هر چقدر باشد تمام شدنی است ولی آنچه باقی می‌ماند انفاق و کار نیکی است که از آدمی به جا می‌ماند و چه بهتر که آدمی صدقه‌ای جاریه از خود بجا بگذارد زیرا این کار عمری جاودانه به انسان می‌بخشد.

امام جمعه قم با بیان اینکه انفاق از بهترین و پاکیزه‌ترین اموال در راه خدا، بهترین کاری است که می‌توان انجام داد خاطرنشان کرد: به قول شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ما ملت امام حسین(ع) هستیم و ملت امام حسین، در راه اعتلای فرهنگ عاشورا و کمک به جامعه اسلامی، از جان و مال خود می‌گذرد.

وی ادامه داد: از همه افراد می‌خواهیم به سنت حسنه نبوی وقف بپیوندند و با وقف اموالشان، گامی در راه حل مشکلات نیازمندان و جامعه اسلامی بردارند.

سعیدی گفت: رزمایش مواسات و همدلی مومنانه و اجرای طرح‌هایی مانند شمیم حسینی از محل عواید موقوفاتی که سال‌هاست از وقف آنها می‌گذرد، نشان می‌دهد وقف هیچگاه از بین نمی‌رود و آثار و برکات آن برای همیشه ماندنی است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) تصریح کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با امانتداری در این زمینه حرکت و درآمد موقوفات را در راستای نیت واقفان هزینه می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار