مسئولین اجرایی کشور همواره قدردان رهنمود‌ها و سخنان راهگشای مراجع تقلید بوده اند و سخنان مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید به خصوص در ایام شیوع کرونا باعث شد جایگاه ویژه و حرمت جان انسان در مذهب شیعه بیش از پیش نمایان شود.
کد خبر: ۹۰۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۲ 04 October 2020

به گزارش تابناک قم، اسحاق جهانگیری عصر امروز (شنبه) در تماس تلفنی با آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید، ایام اربعین حسینی را تسلیت گفت و افزود: امسال به دلیل شرایط کرونا و برای اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با این بیماری، همه مردم مجبور هستند مراسم اربعین را به گونه‌ای دیگر برگزار کنند.

معاون اول رییس جمهور افزود: مسئولین اجرایی کشور همواره قدردان رهنمود‌ها و سخنان راهگشای مراجع تقلید بوده اند و سخنان مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید به خصوص در ایام شیوع کرونا باعث شد جایگاه ویژه و حرمت جان انسان در مذهب شیعه بیش از پیش نمایان شود.

آیت الله مکارم شیرازی نیز در این تماس تلفنی با تأکید بر اینکه در شرایط شیوع کرونا هر آنچه مصلحت باشد و دستورالعمل‌های بهداشتی ایجاب کند باید از سوی همگان رعایت شود، اظهار امیدواری کرد: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و درمانی شاهد از بین رفتن بیماری کرونا باشیم.

وی همچنین بر ضرورت تلاش برای بهبود وضعیت معشتی مردم تأکید و خاطرنشان کرد: پس از مسأله کرونا، مهمترین موضوع معیشت مردم است که لازم است دولت و مسئولین تمام تلاش خود را برای کمک به اقشار ضعیف جامعه انجام دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار