مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی قم با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۹ 29 September 2020

به گزارش تابناک قم، مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) با مساحت هشت هزار مترمربع عصر امروز با حضور آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه قم و مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار شد.

این ایستگاه مرکزی با اعتباری بالغ‌بر 150 میلیارد ریال قرار است در بلوار پیامبر اعظم (ص) به‌منظور پوشش همه نقاط شهر و ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سه بلوک آشیانه، انبار تجهیزات و بخش‌های اداری و آموزشی ساخته شود.

هدف از احداث این ایستگاه پوشش دهی سریع‌تر ایستگاه‌های شهر و عملیات، پشتیبانی فنی تجهیزات عملیاتی و تأمین خودروهای پشتیبان خواهد بود.

آیت‌الله علیرضا اعرافی در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز آتش‌نشان، از همت شهرداری قم برای اجرای این پروژه قدردانی کرد.

وی پروژه ساخت ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی قم را یک طرح بزرگ توصیف کرد و اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری تحولات خوبی را در شهر قم رقم زدند که همه باید قدردان این تلاش‌ها باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به اهمیت ایمنی و حفظ جان شهروندان ابراز کرد: باید از همتی که برای ساخت این ایستگاه وجود داشته تشکر کرد و امیدواریم این پایگاه وضعیت بهتری برای ایمنی شهر قم رقم بزند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار