معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم از رفع بیش از 70 درصد مشکلات آب‌گرفتگی معابر مناطق شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 28 September 2020

به گزارش تابناک قم، سیدامیر سامع ظهر امروز در نشست رسانه‌ای تشریح جزئیات افتتاح هفت پروژه در حوزه خدمات شهری شهرداری قم، با اشاره به افتتاح باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت: 30 میلیارد تومان در بوستان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در محدوده باغ‌موزه دفاع مقدس توسط شهرداری هزینه شده است.

وی وضعیت سوله‌های بحران شهر قم را مورد توجه قرار داد و گفت: در حال حاضر در مناطق دو،سه، چهار، پنج، 6 و هشت سالن‌های مدیریت بحران داریم؛ شهر موجود زنده است و نیاز به خدمات مختلف دارد، برخی اضطراری و برخی تکمیلی است که باید ارائه دهیم.

معاون شهردار قم با تاکید بر اینکه همینطور که باید نظافت و پسماند شهر تامین شود باید فضای نشاط و شادابی هم برای مردم فراهم شود خاطرنشان کرد: پایداری در توسعه شهر و الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی در شهرها همین را ایجاب می‌کند البته هنوز شهر نیاز به خدمات دیگری هم دارد که البته برخی خدمات را پاسخ ندادیم.

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش قیمت و محدودشدن بودجه شهرداری نیاز است با مشارکت شهروندان شهر را توسعه دهیم گفت: شهرداری در کنار مردم می‌تواند به نیازها توجه کرده و در پروژه های خود طرح‌های مختلفی را پیش‌بینی کند.

سامع در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز فصل بارندگی و امکان آب‌گرفتگی در معابر شهر افزود: در هر منطقه بین 15 تا 30 مشکل و مساله در حوزه آبگرفتگی داشتیم که شهرداران مناطق و حوزه فنی در جریان قرار گرفتند و بیش از 70 درصد مسائل در این مناطق پیگیری و حل شده و برخی باقی مانده که تلاش داریم این مشکلات را هم رفع کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار