ثبت نام آزمون تامین نیروی انسانی شرکت کار و تامین (متعلق به سازمان تامین اجتماعی) از پنج شنبه ۳ مهرماه در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز شده است و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.
کد خبر: ۹۰۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ 28 September 2020

به گزارش تابناک قم، علی حسینی، معاون جهاد دانشگاهی استان قم گفت: شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه‌ای در سراسر کشور، به صورت قرارداد موقت شرکتی نیرو جذب نماید.
وی افزود: این آزمون جهت جذب و به کارگیری 1422 نفر برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی در کشور برگزار می‌شود که 3 نفر از این تعداد به عنوان کمک پرستار (بهدار) در استان قم مشغول به کار خواهند شد.
وی ادامه داد: آزمون جذب و به کارگیری ۱۴۲۲ نفر برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی در گروه های شغلی بهیار، کمک پرستار(بهدار)،متصدی خدمات اداری(ماشین نویس، بایگان و ...)، منشی پزشکی، متصدی خدمات داروئی(دارویار)، انباردار، متصدی خدمات عمومی(نگهبان) و متصدی خدمات عمومی (راننده آمبولانس) برگزار می شود.
حسینی ابراز کرد: کارت شــرکت در آزمون، از تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ برای مشــاهده و چاپ بر روی ســایت مرکز آزمون جهاد دانشـــگـاهی قرار خواهـد گرفـت و آزمون نیز روز جمعـه ۲ آبـان‌مـاه ۱۳۹۹ در تمام مراکز اسـتان ها برگزار می شود؛ همچنین دارندگان مدارک کمک پرستاری و تکنسین داروخانه جهاد دانشگاهی به شرط احراز شرایط می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار