مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از باشگاه شیمیدر به واسطه اثرگذاری مثبت در ورزش قم و نقش موثر آن در توسعه و پیشرفت بسکتبال قم قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۰۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ 28 September 2020

به گزارش تابناک قم، شیمیدر یکی از باشگاه‌های قدرتمند بسکتبال ایران است که نزدیک به یک دهه در این رشته فعال است و از سال 1398 به عنوان نماینده استان قم در مسابقات لیگ برتر این رشته به میدان می‌رود، تیمی که اگر کرونا نبود شاید قهرمانی لیگ برتر را در فصل اخیر این رقابت‌ها به نام خود ثبت می‌کرد.

این تیم از آبان ماه سال گذشته که در سالن شهید حیدریان قم میزبان رقبای لیگ برتری خود شد، شور و هیجان فوق‌العاده‌ای در ورزش قم به ویژه در بین اهالی رشته بسکتبال ایجاد کرد، سکوهای سالن سال‌ها بود که با تماشاگران رشته بسکتبال میانه‌ای نداشت اما شیمیدر بار دیگر شوق به بسکتبال را در دل مردم قم و قمی‌های علاقمند به ورزش زنده کرد.

شیمیدر به واسطه برخورداری از کادر مدیریتی موفق و کاردان، اکنون الگوی بسیاری از تیم‌های باشگاهی ورزش قم است و زمینه‌ساز تحول در بسکتبال قم شده، حالا علاقمندان به بسکتبال امیدوارند با تداوم حضور، حمایت و پشتیبانی این باشگاه از استعدادهای بسکتبال، بار دیگر این رشته در بخش‌های مختلف رونق بگیرد.

اثرگذاری مثبت باشگاه شیمیدر در ورزش قم و نقش موثر آن در توسعه و پیشرفت رشته ورزشی بسکتبال، رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم را بر آن داشت تا با اهدای لوح تقدیر به هنریک درغوکاسیان مدیرعامل این باشگاه از تلاش‌های وی و حضور موفق تیم شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال ایران قدردانی کند.

در متن پیام و لوح تقدیر مدیر کل ورزش و جوانان استان از باشگاه شیمیدر خطاب به هنریک درغوکاسیان مدیرعامل این باشگاه آمده است: بدون شک توسعه و پیشرفت ورزش مرهون تلاش‌های بی دریغ دست‌اندرکاران و همت والای نیک اندیشان و خیرخواهان عزیزی می‌باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء امر ورزش در بین اقشار مختلف جامعه قدم برداشته و خدمتگزاری به جوانان عزیز را افتخاری بزرگ بر خویشتن می‌دانند.

لذا اکنون که حضور تیم بسکتبال شیمیدر در رقابت‌های فصل 99 – 1398 لیگ برتر بسکتبال به همت حضرتعالی به منصه ظهور رسیده و با حضور شایسته و غرور انگیز خود موجی از شادی، شعف را غرور را در بین علاقمندان به این رشته ورزشی در استان کریمه اهل بیت (س) فراهم نموده است، بر خود واجب می‌دانیم که به مصداق حدیث شریف « مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ» از این نیّت خیر و تلاش ارزشمند آن جناب در تحقق این حضور شایسته تقدیر و تشکر نموده و از خداوند سبحان برای جنابعالی و خانواده محترم سلامتی و طول عمر با عزت مسئلت می‌نمایم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار