رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی قم گفت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و تکریم ارباب رجوع کلیه خدمات خودرویی پلیس در زمینه ترخیص خودرو در مراکز پلیس+۱۰ در مرکز استان ارائه می شود.
کد خبر: ۹۰۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۱ 28 September 2020

به گزارش تابناک قم، سرهنگ غلامرضا صدفی در گفت و گویی بیان کرد: در راستای تدابیر ابلاغی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا امکان ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس + ۱۰ در استان فراهم شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی قم، تصریح کرد: در این خدمت که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تسهیل در مراحل ترخیص خودرو صورت گرفت، مالکان خودروهای فاقد شکایت سیستمی و دستور قضایی می توانند با مراجعه به مراکز پلیس+ ۱۰ نسبت به ترخیص خودروی خود اقدام کنند.

صدفی خاطرنشان کرد: برای ترخیص خودرو، ارائه اصل مدارک بیمه نامه شخص ثالث، گواهینامه رانندگی، کارت ملی مالک و شناسنامه خودرو توسط مالک الزامی است.

وی بیان کرد: پس از ثبت و تائید مدارک توسط کاربر پلیس + ۱۰و بررسی صحت اطلاعات وارد شده توسط ستاد ترخیص پلیس راهور، در صورت تائید ترخیص وسیله نقلیه مراتب به صورت پیامک به مالک اطلاع داده می شود.

رییس پلیس راهور استان قم، ادامه داد: در صورت عدم تائید توسط ستاد ترخیص پلیس راهور، مالک وسیله نقلیه باید به ستاد ترخیص پلیس راهور شهرستان مراجعه کند.

وی همچنین یاد آور شد: این طرح در حال حاضر به صورت پایلوت و فقط در مرکز استان به اجرا در آمده و شامل شهرستان های تابعه نمی باشد و پس از طی مراحل تکمیلی در شهرستان ها اجرا و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی بیان کرد: واگذاری مراحل تکمیل پرونده ترخیص خودروبه مراکز پلیس+۱۰ مزایایی فراوانی دارد که از جمله می توان به کاهش هزینه رفت و آمد مراجعان و حذف خدمات کاغذی اشاره کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار