استاندار قم اعلام کرد
صنوف پرخطر و گروه های شغلی رسته ۴ بنا بر تشخیص دانشگاه علوم پزشکی با اعمال محدودیت و تعطیلی به مدت یک هفته مواجه خواهند شد. کاهش رعایت پرتکل ها در حالیست که دور اول و دوم شیوع این بیماری در قم را با رعایت حداکثری نکات بهداشتی مهار شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵ 27 September 2020

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست استاندار قم گفت: متاسفانه رعایت مسائل بهداشتی توسط عموم مردم روند کاهشی داشته است و به همین دلیل میزان شیوع کرونا افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان بستری شده در بیمارستان ها و نیز قربانیان ویروس کرونا افزود: بایستی همه مردم همچون موج اول و دوم رعایت کنند تا از گسترش این بیماری جلوگیری شود.

سرمست تشدید نظارت های نهادهای متولی را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به تفویض اختیار اعمال محدودیت ها به ستادهای استانی تصریح کرد: مراکز آموزشی، مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه استان قم تا اطلاع ثانوی به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.

وی افزود: صنوف پرخطر و گروه های شغلی رسته ۴ بنا بر تشخیص دانشگاه علوم پزشکی با اعمال محدودیت و تعطیلی به مدت یک هفته مواجه خواهند شد.

استاندار قم با بیان اینکه مردم بیشترین نقش را برای مهار بیماری کرونا ایفا می کنند خاطرنشان کرد: از همه ی رسانه ها و گروه های مرجع تاثیرگذار درخواست می کنیم تا مردم را به رعایت پرتکل های بهداشتی و پرهیز از تجمعات فرابخوانند.

سرمست با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۵۰ درصد مردم در قم پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند گفت: کاهش رعایت پرتکل ها در حالیست که دور اول و دوم شیوع این بیماری در قم را با رعایت حداکثری نکات بهداشتی توانستیم مهار کنیم.

وی همچنین عزاداری های دهه آخر ماه صفر را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: در این ایام بنابر تشخیص ستاد ملی کرونا در داخل و خارج از کشور راهپیمایی نخواهیم داشت و توصیه بزرگان دینی در این راستا مورد استدعا است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار