بازی ادامه‌دار کرونا با زندگی شهروندان قمی
وضعیت کرونا در قم بسیار نگران‌کننده است، بیمارستان‌های قم در حال اشباع است و حدود ۸۰۰ تخت بیمارستان پرشده است. رکورد جانباختگان کرونایی در قم با مرگ ۱۶ تن دیگر از بیمارانی که نتیجه آزمایش کووید ۱۹ آن‌ها مثبت بود، شکسته شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۲ 27 September 2020

به گزارش تابناک قم، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه ستاد مدیریت بحران استان قم در سالن کرامت استانداری اظهار داشت: در شبانه‌روز منتهی به چهارم مهرماه، ۱۵۱ تَن با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا در اورژانس مراکز درمانی قم مورد پذیرش قرار گرفتند.

محمدرضا قدیر با اشاره به بستری شدن ۱۰۱ بیمار کرونایی جدید در بخش‌ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان، افزود: ۱۱۶ تَن از بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری‌شده بودند، نیز ترخیص شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۷۴۷ تَن مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های قم بستری می‌باشند که وضعیت جسمانی ۱۲۱ تَن از آن‌ها وخیم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: وضعیت کرونا در قم بسیار نگران‌کننده است و در حال حاضر بیشترین آمار بستری‌شدگان و فوتی‌ها نسبت به جمعیت را با اختلاف فاحش با سایر استان‌ها در اختیار دارد.

محمدرضا قدیر در جلسه ستاد مدیریت بحران استان قم در سالن کرامت استانداری، افزود: بیمارستان‌های قم در حال اشباع است و حدود ۸۰۰ تخت بیمارستان پرشده است.

وی ادامه داد: امروز ۱۰ بیمار کرونایی در قم جان خود را از دست دادند و ما نگران هستیم که‌موج سوم بی‌رحم‌تر از پیک اول آن باشد.

وی گفت: رعایت پروتکل‌ها از ۸۲ درصد به ۶۰ درصد رسیده و تعداد زیادی از شهروندان بی‌توجه به کرونا هستند.

قدیر بیان کرد: در حال حاضر شیوع به‌صورت خانوادگی هم انجام می‌شود و برای ممنوعیت حضور در آموزش عالی و دانشگاه‌ها و حوزه‌ها رایزنی‌هایی کردیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار