رئیس اتحادیه انجمن کارگران ساختمانی استان قم گفت: از سال ۹۲ پیگیر ساماندهی کارگران ساختمانی قم بودیم اما تنگ نظری برخی مسئولان در شهرداری و شورای شهر این کار را به تاخیر انداخته است.
کد خبر: ۹۰۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 24 September 2020

به گزارش تابناک قم، عباس شیری با بیان اینکه اتحادیه انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان قم از سال ۱۳۹۲ پیگیر ساماندهی کارگران ساختمانی درقم است، گفت: تنگ نظری برخی از مسئولان استان به ویژه در شهرداری و شورای اسلامی شهر ساماندهی کارگران ساختمانی در قم را با تأخیر مواجه کرده و تا به امروز هیچ اقدامی در این راستا انجام نشده است.

رئیس اتحادیه انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان قم در ادامه با اشاره به اینکه اردیبهشت ماه امسال و در هفته کارگر در حضور استاندار بحث ساماندهی کارگران ساختمانی استان مطرح شد، افزود: استاندار دستور داد تا کار گروهی به ریاست فرماندار شهرستان قم تشکیل گردد که ۷ کارگروه نیز تشکیل و مقرر شد سه مکان برای کارگران ساختمانی با سازه سبک توسط سازمان میادین شهرداری بنا شود که تا امروز تنها یک مکان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با گلایه از سازمان میادین شهرداری قم اظهار کرد: همان یک مکان هم به صورت سازه سبک چادر دار است و تعدادی کانکس کوچک و صندلی در اختیار اتحادیه قرار گرفته است و انتظار داریم ساماندهی کارگران ساختمانی زودتر با همکاری مسئولان انجام شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار