ستاره کاراته استان قم در راه کسب آمادگی برای حضور در آخرین انتخابی بازی‌های المپیک توکیو از پنجم مهر ماه به اردوی تیم ملی کاراته می‌رود.
کد خبر: ۹۰۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 24 September 2020

به گزارش تابناک قم، پرافتخارترین کاراته‌کار استان قم امیر مهدی‌زاده است که از مسابقات مختلف کشوری، بین‌المللی، آسیایی، جهانی، بازی‌های آسیایی و جام جهانی کاراته موفق به کسب مدال شده و حالا امید اول جامعه بزرگ کاراته برای کسب نخستین سهمیه المپیک در تاریخ این رشته است.

مهدی‌زاده که سه طلا و یک برنز جهانی، سه طلا و یک برنز آسیایی، دو طلا و نقره بازی‌های آسیایی، نقره جام جهانی و چندین مدال با ارزش دیگر در ویترین افتخارات خود دارد، در تلاش برای به دست آوردن سهمیه بازی‌های المپیک و پر کردن تنها جای خالی مدال‌های خود یعنی نشان المپیک، در اردوی جدید تیم ملی برای حضور در آخرین انتخابی این بازی‌ها آماده خواهد شد.

در حالی که آغاز اردوهای تیم ملی کاراته از هفته اول آبان ماه و با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌ریزی شده، در جلسه سیدشهرام هروی سرمربی، حسن روحانی، سعید حسنی‌پور و نعیما خواجوی مربیان تیم ملی کاراته با سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون قرار شد، ملی‌پوشان این رشته از روز شنبه پنجم مهر طبق برنامه مربی بدن‌ساز و زیر نظر مربیان تیم ملی، تمرینات خود را به صورت انفرادی و خارج از اردو آغاز کنند.

همچنین قرار است بعد از گذشت یک ماه از این تمرینات، اردوهای تیم ملی کاراته از هفته اول آبان آغاز شود، در حالی که علاوه بر امیر مهدی‌زاده ستاره کاراته استان قم، در مرحله نخست اردوی تیم ملی نفرات دیگری همچون ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده و بهمن عسگری نیز حضور داشته باشند.

در شرایطی که تا کنون کسب دو سهمیه برای کاراته ایران در بازی‌های المپیک توکیو قطعی شده است، ملی‌پوشان این رشته خود را آماده حضور در رقابت‌های انتخابی کاراته به میزبانی رباط مراکش می‌کنند، میدانی که در آن باید با چهره‌های شاخص دیگر کشورهای جهان برای رزرو بلیط توکیو مبارزه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار