یکی از مراجع عظام تقلید در پیامی به مراسم افتتاح مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم گفت: و توصیه می‌کنم با بیانی شیوا و استفاده از هنر‌های صوتی رسانه‌ای پیام شهدا و ایثارگران را به گوش ملت خصوصا جوانان برسانند.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 23 September 2020

به گزارش تابناک قم، در پیام آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی به مراسم افتتاح مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم آمده است: تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از صحنه‌های زیبای جانفشانی و گذشت و ایثار ملت ایران و شهادت طلبی و عزم راسخ جوانان این مرز و بوم برای دفاع از کشور و هویت دینی ایران اسلامی است.

در این پیام تاکید شده است: حال بعد از گذشت سه دهه از دفاع مقدس لازم است یاد و خاطره آن شهدای والامقام و ایثارگران عزیز و گرامی داشته شود.

در پیام این مرجع تقلید خاطرنشان شده است: شهر قم که از ابتدا خاستگاه انقلاب و ایثارگری ملت ایران به رهبری امام راحل رضوان الله تعالی علیه بوده است باید بیش از همیشه نسبت به احیای آثار انقلاب و شهدا و دفاع مقدس اهتمام ورزد.

در پایان این پیام تاکید شده است: لازم است از همه دست اندرکاران و عزیزانی که در این راه تلاش می‌کنند و اقدام به راه‌اندازی موزه دفاع مقدس نموده اند تشکر کرده و توصیه می‌کنم با بیانی شیوا و استفاده از هنر‌های صوتی رسانه‌ای پیام شهدا و ایثارگران را به گوش ملت خصوصا جوانان برسانند و با تربیت جوانان مخلص و بصیر خواب استکبار را برای چپاول سرمایه‌های ملی و منطقه‌ای بی تعبیر بگذارند امید است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار