معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع)گفت: نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷ 23 September 2020

به گزارش تابناک قم، سرهنگ مهدی کبیری‌پور با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در سال جاری با توجه به اینکه کرونا شرایط خاصی را حاکم کرده است نمایشگاه دفاع مقدس متفاوت‌تر از سالهای قبل است و سعی شده از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) افزود: رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی برای کنترل و مدیریت کرونا الزامی است و امسال با توجه به این شرایط برنامه‌های خود را هماهنگ کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: نمایشگاه مرکزی با همکاری حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم افتتاح می‌شود.

کبیری‌پور بیان کرد: این نمایشگاه با شعار محوری ما قوی هستیم برپا می‌شود که متشکل از غرفه‌های متعددی برای نشان دادن دستاوردهای مختلف و فعالیت‌هاست و دستگاه‌ها در تکمیل محتوای فرهنگی غرفه‌ها سهیم هستند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار ارائه دستاوردها، برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در باغ موزه برگزار می‌شود، همچنین صبح و عصر رزمایش مختصری در نشان دادن ادوات نظامی و ساخت ماکد عملیات کربلای یک و روایتگری و طرح موضوعات جذاب برای جوانان توسط کمیته نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت:در چند ماه اخیر جلسات متعددی با حضور معاونت‌ها در مورد محتوا و ساختار نمایشگاه تشکیل و هماهنگی لازم اتخاذ شده است، ما بر آنیم از نظر محتوایی نمایشگاه در خوری را نشان دهیم و به صورت غیر متمرکز در فضای باز نمایشگاه و فعالیت فرهنگی خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: در سال جاری در سطح محلات و حوزه‌های مختلف نیز برنامه‌ها و نمایشگاه‌های فرهنگی مختلفی برگزار می‌شود.

کبیری‌پور تصریح کرد: همچنین امسال در ایام هفته دفاع مقدس، کاروان مقاومت با همراهی بسیج هنرمندان قم راه‌اندازی می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار