محدودیت های کرونایی در قم اعمال شود
در حال حاضر ۷۱۵ نفر بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان ها بوده که حال ۱۱۷ نفر آنها وخیم است. در حال حاضر شاهد وضعیت افزاینده کرونا در قم هستیم و خواستار اعمال برخی محدودیت ها از جمله آموزش های غیرحضوری، کم کردن ساعت کاری و تعطیلی مشاغل پرخطر می باشیم.
کد خبر: ۹۰۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۸ 23 September 2020

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به اول مهرماه ماه ۱۸۴ نفر در اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا بستری شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ نفر بستری جدید در بخش ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان‌ها صورت گرفته است، گفت: ۶۸ نفر از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند، ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷۱۵ نفر بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان ها بوده که حال ۱۱۷ نفر آنها وخیم است.

وی همچنین در جلسه گروه کاری تخصصی سلامت و امنیت غذایی قم با اشاره به وضعیت کرونا در این استان گفت: در حال حاضر شاهد وضعیت افزاینده کرونا در قم هستیم و خواستار اعمال برخی محدودیت ها از جمله آموزش های غیرحضوری، کم کردن ساعت کاری و تعطیلی مشاغل پرخطر می باشیم.

قدیر افزود: پشتوانه اصلی ما مردم هستند و اگر ۱۰ هزار تخت جدید نیز اضافه کنیم تا زمانی که همراهی مردم را نداشته باشیم اتفاق خاصی رقم نمی خورد.

رئیس علوم پزشکی قم در ادامه به طرح هر خانه یک پایگاه بهداشت نیز اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح سطح مراقبت ها را از مراکز بهداشت به منازل می بریم که بسیار با اهمیت است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار