مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس آورده است: هشت سال دفاع جانانه ملت شجاع ایران در برابر تجاوز وحشیانه دشمنان اسلام منشا برکت و بیداری امت‌های اسلامی در سراسر جهان گردید و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی های انقلاب اسلامی تبدیل شود.
کد خبر: ۹۰۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 22 September 2020

به گزارش تابناک قم، در این پیام آمده است: اکنون شجره طوبای انقلاب اسلامی آنچنان مستحکم و تنومند گردیده که تعجب و خشم دشمنان را بیش از پیش برانگیخته است، رشادت های جوانان برومند این سرزمین انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.

پیام ادامه یافته است: هدف انقلاب اسلامی از ابتدا تحقق حاکمیت اسلام و رهایی از سلطه تمام بیگانگان ویژه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس با تاکید بر وحدت امت اسلامی بوده است از این رو استکبار جهانی با انواع توطئه ها از جمله جنگ تحمیلی به مقابله با این نظام اسلامی برآمد که با نصرت الهی پیروزی‌های نظام انقلاب نه تنها ضربه سختی به اسرائیل و آمریکا وارد آورد بلکه عامل مهمی در بسیج مسلمانان و تقویت مقاومت در برابر سیاست های غاصبانه مستکبرین گردید.

پیام حاکی است: امروز متاسفانه شاهدیم  برخی از کشورهای همسایه و منطقه که در زمان دفاع مقدس به دشمنان ایران اسلامی کمک می کردند، به دنبال عادی سازی روابط با رژیم کودک کش اسرائیل هستند، در حالی که اگر آنان خطر اسرائیل را جدی می گرفتند این دولت غاصب فرصت نمی یافت تا سیاست توسعه طلبانه خود را ادامه دهد.

پیام می افزاید: جای بسی تاسف است که این کشورها به جای صرف توان و قدرت خود در برانداختن اسرائیل و نجات بیت المقدس بزرگ با هجوم بر امت های مسلمان مخالف سرسخت اسرائیل و آمریکا به همکاری با شیطان بزرگ و صهیونیزم جهانی همت می گمارد ملت بزرگ ایران به توفیق الهی در گام دوم انقلاب با تاسی به سالار شهیدان (ع) و اطاعت از رهبر معظم انقلاب ضمن حفظ هوشیاری خود نسبت به توطئه های دشمن زبون کشور را به عزت و سربلندی در همه زمینه‌ها خواهند رساند و زمینه را برای ظهور امام زمان (عج) آماده خواهند کرد.

 در پایان پیام آمده است: حوزه های علمیه نیز همچنان که در هشت سال دفاع مقدس با تمام توان حضور یافتند و بیشترین درصد شهید را به اسلام تقدیم نمودند، آمادگی خویش را برای صیانت از نظام مقدس اسلامی در برابر همه توطئه های استکبار جهانی اعلام می نماید.

۳۱ شهریورماه، سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث صدام در سال ۱۳۵۹ علیه جمهوری اسلامی ایران است که از ۳۱ شهریورماه تا ششم مهرماه به عنوان هفته «دفاع مقدس» نامگذاری شده است. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار