اختتامیه یازدهمین جشنواره علامه حلی در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۰ 22 September 2020

به گزارش تابناک قم، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه امروز در اختتامیه یازدهمین جشنواره علامه حلی در مرکز مدیریت حوزه های علمیه قم با بیان این که تجلی نهضت انقلاب اسلامی یکی از مفاخر حوزه‌های علمیه است،گفت: به همت حوزه‌های علمیه تحولات چشمگیری در حوزه علوم انسانی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر این که نظام آموزشی و توسعه فعالیت‌های پژوهش محور، نقش موثری در رشد و شکوفایی پژوهش در حوزه‌های علمیه دارد، گفت: آموزش با ابزار متن و محتوا به سوی پژوهش محوری باید حرکت کند.

ارسال ۷ هزار و۸۷۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره

در ادامه این مراسم که به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت مجازی برگزار شد، دبیر یازدهمین جشنواره علامه حلی، با بیان این که ۷ هزار و ۸۷۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد،گفت: از این تعداد ۴۵۷ اثر در استان‌ها برگزیده و در نهایت ۵۲ اثر در جشنواره سراسری معرفی و تجلیل شد که ۲ اثر رتبه اول، ۶ اثر رتبه دوم و ۳۴ اثر رتبه سوم را کسب کردند.

حجت الاسلام مازنی افزود: میزان مشارکت طلاب در ۶ موضوع بخش ویژه جشنواره با هزار و ۳۵۵ اثر شامل نقش حوزه در تحولات سیاسی- اجتماعی صدسال اخیر ۳۸ اثر؛ چهل سالگی انقلاب اسلامی ۱۵۲ اثر؛ بیانیه گام دوم انقلاب ۲۱ اثر؛ منشور روحانیت امام خمینی (ره) ۱۱ اثر؛ سبک زندگی ایرانی- اسلامی ۵۷۵ اثر؛ آسیب‌های اجتماعی ۵۵۸ اثر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار