یگان موتوری نیروهای مسلح استان قم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در سطح شهر قم رژه رفتند.
کد خبر: ۹۰۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۳ 22 September 2020

به گزارش تابناک قم، مسئول رژه هفته دفاع مقدس استان قم درحاشیه برگزاری این مراسم، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه شیوع ویروس منحوس کرونا در سال جاری، رژه نیروهای مسلح همچون سال‌ی گذشته به خاطر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت رژه پیاده انجام نشد.

سرهنگ محمدحسین عبداللهی گفت: امروز تلاش کردیم که رژه موتوری به نحوی انجام شود که هم مزاحمتی برای شهروندان ایجاد نشود و هم بتوانیم اقتدار نیروهای مسلح را در سطح استان قم به نمایش بگذاریم.

وی با بیان این‌که برنامه رژه موتوری امروز به صورت همزمان در سه محور انجام شد، خاطرنشان کرد: محور نخست ناحیه امام حسن(ع) از پردیسان، محور دوم از ناحیه امام رضا(ع) و محور سوم نیز از سپاه علی ابن ابیطالب(ع) شروع شد.

وی افزود: هر مسیر با توجه به مسیر مشخص با حضور همه نیروهای مسلح استان اعم از ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به صورت تلفیقی از محورهای سه‌گانه حرکت کردند و با عبور از خیابان های مختلف در گلزار شهدا و نیز مزار شهیدان گمنام بار دیگر با همرزمان شهید خود میثاق بستند.

وی خاطرنشان کرد: رژه موتوری مذکور، به یاد شهید سرافراز اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با رمز یا زهرا(س)؛ در این سه محور، با حضور نزدیک به ۲۰۰ خودرو و موتورسیکلت انجام شد تا اقتدار نیروهای مسلح را به رخ جهانیان بکشیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، در هفته دفاع مقدس امسال بیشترین تمرکز ما بر روی خدمت رسانی به مردم می باشد که وظیفه نیروهای مسلح در این چهار دهه بوده است و در این هفته ان شاءالله بتوانیم پررنگ تر این خدمت رسانی را انجام دهیم.

وی افزود: همچنین در هفته دفاع مقدس برنامه های متعددی در سطح استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می شود.

۳۱ شهریورماه، سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث صدام در سال ۱۳۵۹ علیه جمهوری اسلامی ایران است که از ۳۱ شهریورماه تا ششم مهرماه به عنوان هفته «دفاع مقدس» نامگذاری شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار