مدیرکل امور مالیاتی استان قم با بیان اینکه برخی از بنگاه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی هیچ مالیاتی پرداخت نمی‌کنند، تصریح کرد: هر چند احقاق حقوق دولت دنبال شده است اما تلاش کرده‌ایم تا کم‌ترین نارضایتی را داشته باشیم و از ایجاد حاشیه جلوگیری کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ 19 September 2020

به گزارش تابناک قم، غلامحسین دباغ با بیان اینکه اکنون برای تامین درآمدهای دولت به دنبال جلوگیری از فرارهای مالیاتی هستیم، اظهار کرد: بخشودگی‌ها و حمایت از واحدهای فعال به صورت ویژه پیگیری شده است اما برخی از واحدها هستند که مالیات خود را به تهران پرداختند می‌کنند درحالی‌که هزینه‌های آن‌ها برای قم است و ما تلاش می‌کنیم مالیات آن‌ها را به قم بازگردانیم.

وی با بیان اینکه برخی از بنگاه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی هیچ مالیاتی پرداخت نمی‌کنند، تصریح کرد: هر چند احقاق حقوق دولت دنبال شده است اما تلاش کرده‌ایم تا کم‌ترین نارضایتی را داشته باشیم و از ایجاد حاشیه جلوگیری کنیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم گفت: سال گذشته قم در حوزه دریافت مطالبات ردیف سی و هفتم کشور را داشت اما امسال تا مردادماه با 25 درصد رشد نسبت به سال گذشته جایگاه بیست و چهارم را در کسب درآمدهای مالیاتی به دست آورده است و امیدواریم بتوانیم منابع مالیاتی که برای استان پیش‌بینی شده را محقق سازیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار