مدیر کل تعزیرات حکومتی قم از کشف محموله چهار هزار لیتری مواد ضدعفونی کننده تقلبی در بازرسی از یک کامیون در قم خبر داد. مجرم علاوه بر ضبط محموله موادضدعفونی به نفع دولت، به پرداخت مبلغ یک میلیارد و هفتصد و ده میلیون و پانصد و چهل هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹ 17 September 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی ریاضی، مدیر کل تعزیرات حکومتی قم اظهار کرد: پیرو گزارش مردمی در خصوص حمل مواد ضدعفونی کننده تقلبی با نام شرکت تولیدی معروف، در گشت مشترک نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و پلیس امنیت اقتصادی استان قم از یک کامیون، میزان ۴۰۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده بدون مجوز و تقلبی کشف شد.

وی ادامه داد: در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان، نظر به این که محموله مکشوفه را از جمله اقلام دارویی با ماهیت یارانه‌ای تشخیص داد، به نحوی که تامین، توزیع و عرضه آن دارای ضوابط اختصاصی تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رعایت تمام ضوابط و مقررات آن الزامی بوده است، با توجه به گزارش مرجع کاشف، اظهارات صریح متهم مبنی بر مالکیت کالای مکشوفه و عجز از ارائه مدارک گمرکی، مجرم علاوه بر ضبط محموله موادضدعفونی به نفع دولت، به پرداخت مبلغ یک میلیارد و هفتصد و ده میلیون و پانصد و چهل هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار