رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی رشته موزه‌داری در این مرکز، گفت: رشته روایت گری دفاع مقدس برای ترم آینده برنامه‌ریزی‌شده است.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ 17 September 2020

به گزارش تابناک قم، مصطفی ملایی با اشاره به اهمیت توجه به ابعاد مختلف زائرپذیری شهر قم، اظهار کرد: ارتقای خدمت‌رسانی به زائر در مرکز علمی کاربردی شهرداری دیده‌شده و رشته گردشگری را نیز تدوین کردیم، چراکه تمامی زیرساخت‌های آن ازجمله پارک‌ها و حمل‌ونقل و غیره در مدیریت شهری قرار دارد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم با بیان اینکه رشته تاکسیرانی در این مرکز راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: رشته تاکسیرانی برای نخستین بار به جزء مسائلی چون اخلاق و آداب معاشرت ارتباطی، به سه زبان ترکی، عربی و انگلیسی نیز بر روی مکالمات کار می‌کند که تاکسیرانان استقبال زیادی از این رشته کرده‌اند و در حال حاضرترم دوم از این رشته می‌گذرد و ثبت‌نام برای ترم جدید نیز اتفاق افتاده است.

ملایی گفت: شهرداری قم از رویکرد فنی عمرانی به سمت خدماتی، فرهنگی و اجتماعی حرکت کرده است و رشته موزه‌داری به‌زودی وارد مرکز می‌شود، همچنین رشته روایت گری دفاع مقدس برای ترم آینده برنامه‌ریزی‌شده است.

وی افزود: اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس همراهی خوبی با مرکز علمی دارد و این رشته انعکاس خوبی در سطح ملی و بین‌المللی داشته است.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم بیان کرد: تحولات خوبی به لحاظ نرم‌افزاری در ارتقای توانمندی‌ها شاهد بوده‌ایم و در آموزش‌های ضمن خدمت و مجازی نیز همراهی خوبی با شهرداری داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار