رئیس پلیس فتای قم از اعتراف یک کلاهبردار خرید طلا به ۱۰ فقره کلاهبرداری از هموطنان در استان‌های قم، کرج و تهران خبر داد. فرمانده نیروی انتظامی استان قم نیز از کشف ۱۲۷ کیلوگرم تریاک در یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور قم تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ 16 September 2020

به گزارش تابناک قم، سرهنگ علی موالی، رئیس پلیس فتای قم اظهار کرد: در پی دریافت چندین فقره شکایت مردمی مبنی بر این که فردی به عنوان خریدار طلا با ارائه رسید تقلبی واریز وجه، از آن‌ها کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی گفت: متهم در سایت‌های خرید و فروش، فروشندگان طلا را شناسایی و پس از تماس با آن‌ها در قرار حضوری با چهره‌ای موجه حاضر و با ارائه رسید تقلبی واریز وجه، طلا را از فروشنده دریافت و از محل متواری می‌شد.

رئیس پلیس فتای استان قم بیان کرد: در ادامه با تلاش کارشناسان پلیس فتا استان قم نامبرده شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با بیان این که متهم تاکنون به ۱۰ فقره کلاهبرداری از هموطنان در استان‌های قم، کرج و تهران اعتراف کرده است، افزود: نامبرده در مواجهه با شاکیان این پرونده، صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف کرد.

سرهنگ موالی گفت: شهروندان در برخورد با موارد با مشابه به پلیس فتای استان مراجعه کنند و یا از طریق شماره تلفن‌های ۰۲۵۲۱۸۲۴۲۲۴، ۰۲۵۲۱۸۲۴۲۴۰ و ۰۲۵۲۱۸۲۴۲۸۰ موضوع را اطلاع دهند تا پیگیری لازم انجام شود.

خودروی حامل ۱۲۷ کیلوگرم تریاک در قم توقیف شد

فرمانده نیروی انتظامی استان قم نیز از کشف ۱۲۷ کیلوگرم تریاک در یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور قم _تهران خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده نیروی انتظامی استان قم اظهار کرد: با تلاش مأموران یگان تکاوری استان قم، یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی در محور «قم-تهران» توقیف شد.

وی افزود: در بازرسی از خودروی مذکور ۱۲۷ کیلو و ۴۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب ۱۶ بسته کشف و راننده دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم ادامه داد: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار