فرمانده انتظامی استان قم از کشف 106 کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس مبارزه مواد مخدر استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳ 16 September 2020

به گزارش تابناک قم،  سردار "سید محمود میرفیضی" در گفت و گویی اظهارداشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد، فردی با یک دستگاه کامیونت ایسوزو قصد انتقال محموله مواد مخدر از یک استان جنوبی به اصفهان دارد، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در ادامه با تلاش های صورت گرفته مسیر تردد خودرو مشخص وطی تعامل با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد کامیونت ایسوزو با بار لیمو شیرین شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو توقیفی 106 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در نتیجه بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو پارس قاچاق بر در قم خبرداد. 

سرهنگ "بهادر اسماعیلی" اظهارداشت: مأموران یگان تکاوری استان قم یک دستگاه خودرو پژو پارس را در محور مواصلاتی اتوبان "قم-تهران" متوقف کردند.

وی تصریح کرد: پس از بررسی مشخص شد خودرو حامل 24دستگاه آبمیوه گیری، 2 دستگاه مایکروفر، 4دستگاه همزن برقی ساخت کشور آلمان و قاچاق است که طبق برآورد کارشناسان ارزش آن 180 میلیون ریال اعلام شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار