رئیس دانشگاه پیام نور استان قم از بخشودگی بدهی و سنوات تحصیلی دانشجویانی که طی سال های قبل در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده و برای ادامه تحصیل مراجعه نکرده اند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 15 September 2020

به گزارش تابناک قم، محمد علی حسینی با اشاره به تقاضاهای متعدد دانشجویان از سراسر کشور برای امکان ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور اظهار کرد: بر این اساس مجوز لازم، اخذ و امکان بازگشت به تحصیل برای دانشجویان عدم مراجعه با بخشودگی بدهی و سنوات فراهم شد.

وی با بیان اینکه این طرح صرفا ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی سال ٩٧ و قبل از آن است، افزود: دانشجویانی که مراجعه نکرده ولی تقاضای ادامه تحصیل را دارند باید حداکثر تا ٣٠ دی ماه ٩٩ درخواست خود را به بخش آموزش مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور ارائه دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم خاطرنشان کرد: طبق این مجوز، برای ترم‌های عدم مراجعه، مرخصی تحصیلی بدون احتساب سنوات و پرداخت شهریه منظور خواهد شد و از نیم سال اول تحصیلی سال ٩٩-١۴٠٠ قابل اجراست.

وی ادامه داد: امکان ارائه درخواست بعد از تاریخ مذکور وجود نخواهد داشت و دانشجویانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام می‌کنند از تمامی تسهیلات ویژه دانشجویان جدید بهره‌مند می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار