فوتسالیست‌های قم در گروه نخست مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی هم‌گروه شدند.
کد خبر: ۸۹۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷ 15 September 2020

به گزارش تابناک قم، امسال بیست و دومین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت‌ از دوره‌های قبل برگزار می‌شود، در حالی که مانند دوره‌های گذشته در این لیگ نیز 14 تیم حضور دارند ولی مسابقات به شکل گروهی برگزار می‌شود.

تیم‌های لیگ برتری در دوره‌های قبل 26 هفته با یکدیگر رقابت می‌کردند اما در این دوره باید بازی‌های مرحله مقدماتی را در دو گروه هفت تیمی برگزار کنند، بازی‌ها در این مرحله به شکل رفت و برگشت انجام می‌شود و سرانجام سه تیم برتر هر گروه مجوز صعود به مرحله بعد را کسب می‌کند.

قم امسال نیز در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم‌داری می‌کند اما نام نماینده قم در لیگ جدید هنوز مشخص نیست، تیمی که با گیتی‌پسند اصفهان، ستارگان ورامین، شهروند ساری، مقاومت البرز، اهورا بهبهان و کراپ الوند برای کسب مجوز راهیابی به مرحله دوم باید رقابت سختی داشته باشد.

تیم‌های حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران نیز مس سونگون، سن‌ایچ ساوه، فرش آراء مشهد، حفاری خوزستان، هایپر شاهین‌شهر، ارژن شیراز و فودکای تهران هستند که این تیم‌ها نیز باید به صورت دوره‌ای بازی‌های خود را برای صعود انجام دهند.

علاقمندان به فوتسال در قم که از 21 دوره‌ رقابت‌های لیگ برتر کشور تنها سه عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر فوتسال را در خاطر دارند، در این دوره چندان به آینده خوش‌بین نیستند زیرا نماینده شهرشان بازیکنان کلیدی و طراز اول خود را به دلیل نا مشخص بودن سرنوشت این تیم و تداوم بی‌پولی‌های فوتسال قم از دست داده است.

در دوره‌های قبل لیگ برتر تیم ارم‌کیش قم مقام نایب‌قهرمانی سال‌های 1384 و 1387 و تیم صبای قم نایب‌قهرمانی سال 1391 لیگ برتر را به خود اختصاص داده است و حالا قمی‌ها منتظر حضور تیم قم در لیگ برتر سال 1399 هستند، تیمی که با دو مدعی اصلی قهرمانی یعنی گیتی‌پسند و کراپ الوند هم‌گروه است و در حالی که لیگ برتر از اول آبان آغاز می‌شود، در هفته نخست باید با تیم کراپ الوند در قم دیدار کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار