مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قم تأمین ۵۰۰ جهیزیه برای نوعروسان و تعمیر و بازسازی ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومان را جزو برنامه‌های سال ۹۹ برشمرد و گفت: امیدواریم تا آخر سال این مهم محقق شود.
کد خبر: ۸۹۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ 15 September 2020

به گزارش تابناک قم، محمود داوود آبادی اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که در قالب بسیج سازندگی و مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی، همزمان با فرمایشات مقام معظم رهبری تعریف و انجام شد اجرای طرح مواسات و کمک مؤمنانه بود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم رفع محرومیت از مناطق و روستاها را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان برشمرد و گفت: انجام این کار در جهت کسب رضایتمندی مردم بوده و امیدواریم گوشه‌ای از مشکلات آنان را حل برطرف کنیم.

وی تعمیر و بازسازی 500 واحد مسکونی افراد بی‌بضاعت در دل روستاها، بخش‌ها و حتی شهرها و محله‌های محروم را جزو اهداف و مأموریت‌های سازمان بسیج سازندگی استان دانست و ابراز کرد: در این زمینه مشارکت و همکاری با بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) داریم.

به گفته مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم از این 500 واحد قریب به 57 واحد تعمیر و بازسازی‌شده که بخش عمده‌ای از این واحدها، مربوط به دهستان قمرود و بخش قنوات است.

داوود آبادی یکی دیگر از اقدامات سازمان بسیج سازندگی سپاه قم را تأمین جهیزیه و کمک به ازدواج آسان دانست و گفت: در جهت تأمین جهیزیه، یک تیم استانی تشکیل‌شده که دفتر مقام معظم رهبری پیگیر موضوع بوده و ستاد کریمه اهل‌بیت(س) پشتیبان آن است.

وی از تحویل ده جهیزیه به نوعروسان در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی خبر داد و عنوان کرد: انجام این کار در قالب کمک‌های خیرین و آحاد مردم صورت گرفت که یک بخش در قالب تسهیلات بانکی و بخش دیگر هم بلاعوض بوده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم در پایان تأمین 500 جهیزیه برای نوعروسان و تعمیر و بازسازی 500 واحد مسکونی را جزو برنامه‌های سال 99 برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم تا آخر سال این برنامه محقق شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار