همزمان با سالروز شهادت امام زین العابدین (ع)، خطبه الهی و غرّاء آن حضرت در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) بازخوانی و از شبکه های سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹ 13 September 2020

به گزارش تابناک قم، این خطبه نورانی و کوبنده فردا دوشنبه بیست و پنجم محرم الحرام بعد از نماز جماعت ظهر و عصر توسط سید علی حسینی نژاد بازخوانی و همزمان از شبکه های قرآن و معارف سیما و همچنین سیمای نور مرکز قم پخش خواهد شد.

همچنین بعدازظهر امروز یک شنبه بیست و سوم شهریور ماه و از ساعت 17، بخشی از دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) به میزبانی شهر مقدس قم با سخنرانی نمایندگان ولی فقیه در استان های هرمزگان و قم در حرم مطهر بانوی کرامت و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، برنامه ای که سال های گذشته نیز به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان و با همکاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با هدف بزرگداشت و معرفی شخصیت والای امام علی بن الحسین (ع) برپا شده است.

برنامه دیگر آستان مقدس فاطمی در این شب و روز، مجلس ذکر اهل بیت (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین تراشیون و مداحی سید رضا نریمانی است که امشب یعنی در شب سالروز شهادت امام زین العابدین (ع) و بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برپا می شود.

همچنین فردا شب و در همین ساعت مراسم سوگواری شهادت امام سید الساجدین (ع) با سخنرانی حجت الاسلام صادقی واعظ و با نوای مهدی رسولی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار