دانشگاه علوم پزشکی در خصوص اقدامات پزشکی صورت گرفته بر روی مرحوم آیت الله صانعی در بیمارستان توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر: ۸۹۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰ 12 September 2020

به گزارش تابناک قم، دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص اقدامات پزشکی صورت گرفته بر روی مرحوم آیت الله صانعی در بیمارستان توضیحاتی را ارائه کرد.

در متن توضیحات این دانشگاه آمده است: به استحضار ملت شریف ایران می رساند که مرحوم آیت الله صانعی ساعت ۲۳:۴۰ دقیقه روز پنجشنبه ۲۰ شهریورماه به علت سقوط در منزل، با شکستگی شدید لگن و ساعد چپ به بیمارستان فرقانی قم منتقل شدند.

در این پیام تصریح شده است: ایشان دارای سابقه بیماری کلیوی و کبدی نیز بودند که بلافاصله بعد از حضور در بیمارستان مشاوره های ارتوپدی، داخلی، کلیه، قلب و بیهوشی برای ایشان انجام شد و اقدامات تشخیصی لازم صورت گرفته و بستری شدند.

در ادامه این پیام آمده است: به علت مشکلات کلیوی، بنابر نظر متخصصین، مقرر شد تا دیالیز صورت گیرد، ساعت ۱۹:۲۰ دقیقه روز جمعه ۲۱ شهریورماه اقدامات مقدماتی لازم انجام و ضمن دیالیز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شدند.

در پایان این پیام خاطرنشان شده است: ساعت ۴:۳۰ دقیقه روز شنبه ۲۲ شهریورماه ایشان دچار ایست قلبی و ریوی شده که با انجام عملیات احیا، برگشت انجام می شود، ساعت ۷:۳۰ دقیقه مجددا دچار ایست قلبی می شوند که با وجود عملیات احیا و تلاش پی در پی کادر درمان، پاسخ داده نشده و متاسفانه دارفانی را وداع گفتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار