معاون آموزشی مجتمع آموزش عالی بنت الهدی از ارائه درخواست مجوز 5 رشته جدید در مقاطع ارشد و دکتری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 12 September 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام سیدقربان موسوی با اشاره به تنوع‌بخشی به شیوه‌های آموزشی المصطفی در دوره پسا کرونا اظهار کرد: لازم است از این آسیب، فرصتی برای خود ایجاد کنیم البته با  توجه به شرایط و اقتضائات در المصطفی و مجتمع بنت الهدی موفق عمل کرده‌ایم.

وی با اشاره به اجرای ساختار جدید مجتمع در این چند ماه گذشته گفت: برنامه‌های سیستم آموزشی باید از یکدیگر تفکیک می‌شد که بر اساس برنامه بنا بود در فرصت کوتاه روی دهد بنابراین پیش از آغاز سال تحصیلی باید این جداسازی صورت می‌گرفت.

معاون آموزشی مجتمع آموزش عالی بنت الهدی با اشاره به رشته‌های دارای مجوز گفت: 54 رشته دارای مجوز وجود دارد که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا فعال است.

 وی خاطرنشان کرد: درخواست دو رشته حدیث و حقوق جزا در مقطع کارشناسی ارشد و سه رشته در مقطع دکتری ارائه شده است.

حجت‌الاسلام موسوی عنوان کرد: بخش مجازی مجتمع فعال شده و رشته مطالعات زنان در مقطع کارشناسی و رشته حقوق خصوصی در مقطع کارشناسی ارشد مجوز دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه 4 مدرسه در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی فعالیت دارد، گفت: مدرسه عالی قرآن و فقه، مدرسه عالی حکمت و تاریخ، مدرسه عالی ادبیات و علوم انسانی و مدرسه زبان و معارف اسلامی از جمله مدارس مجتمع هستند.

معاون آموزشی مجتمع آموزش عالی بنت الهدی خاطرنشان کرد: 17 نفر استاد هیأت علمی و 265 نفر استاد مدعو و حق التدریسی در مجموعه فعالیت دارند که بیانگر این است که اساتید متنوع با درجه بالای علمی به تدریس می‌پردازند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار