مدیرعامل مخابرات قم عنوان کرد؛
مدیرعامل مخابرات قم گفت: ۶۳۱ مدرسه در داخل شهر و ۱۵۹ مدرسه در توابع و روستا‌های قم به اینترنت پرسرعت رایگان مجهز شده اند.
کد خبر: ۸۹۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۵ 11 September 2020

به گزارش تابناک قم، سید اسدالله دهناد،مدیرعامل مخابرات قم با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و لزوم استفاده مدارس از اینترنت برای آموزش های آنلاین گفت: ۷۹۰ مدرسه در سطح استان از اینترنت پرسرعت مخابرات بدون پرداخت هزینه استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به هوشمندسازی مدارس افزود: براساس تفاهم نامه با وزارت آموزش وپرورش، مخابرات قم اقدام به تامین اینترنت پرسرعت برای ۷۹۰ مدرسه شهری و روستایی استان کرد که بر این اساس ۶۳۱ مدرسه در داخل شهر قم و ۱۵۹ مدرسه در توابع و روستا‌ها به اینترنت پرسرعت مجهز شده اند.

مدیرعامل مخابرات قم ادامه داد: از مجموع مدارس متصل به اینترنت تعداد ۶۴۰ مدرسه از بستر ADSL و مابقی از بستر VDSL استفاده می‌نمایند.

وی افزود: سرعت سرویس در بستر ADSL تا ۱۶ مگابایت و در بستر VDSL تا ۸۰ مگابایت قابل استفاده است.

دهناد همچنین گفت: مدت زمان این سرویس‌ها دوساله است و ترافیک ماهانه سرویس برای مدارس تک شیفت ۳۰ گیگابایت در ماه و مدارس دو شیفت که به طور مشترک از سرویس استفاده می‌کنند ۵۰ گیگابایت است که مدارس در این دو سال هیچ گونه هزینه‌ای بابت آن پرداخت نخواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار