مدیر کل ورزش و جوانان قم گفت: در حمایت از تیم شیمیدر قم برای ادامه حضور در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بین مسئولان استان قم اتفاق نظر وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۸ 11 September 2020

به گزارش تابناک قم، رسول منعم، اظهار کرد: در جلسه مشترکی که با حضور مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی شمیدر در استانداری قم با استاندار برگزار شد، پیرامون تداوم حضور این تیم به نمایندگی از قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور گفت‌وگو کردیم.

شیمیدر بدون کمترین هزینه‌ برای استان قم در لیگ برتر به میدان رفت

وی ادامه داد: می‌دانیم که کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و فشارهای بیگانگان از نظر اقتصادی در وضعیت سختی قرار دارد و بالطبع محدودیت‌های زیادی پیش‌روی باشگاه‌ها و ورزش است، موضوعی که قطعا شیمیدر هم از آن مستثنی نیست ولی تمام تلاش اداره کل ورزش و جوانان و مجموعه استان قم استمرار حضور شیمیدر در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به نمایندگی از بسکتبال قم است و این اتفاق با حسین نیّت و نظر مساعد مسوولان باشگاه تحقق می‌یابد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه شیمیدر یکی از تیم‌های دارای سابقه و ریشه‌دار در بسکتبال ایران است، افزود: این تیم با بازیکنان سرشناس و مطرح بسکتبال کشور که در ترکیب تیم موفق ایران در جام جهانی 2019 نیز حضور داشتند و در نهایت ایران را المپیکی کردند، بدون کمترین هزینه‌ای برای استان قم سال گذشته در لیگ برتر به نام قم برابر حریفان به میدان رفت و به برکت حضور این تیم، نام بسکتبال قم در کشور پرآوازه شد.

حضور شیمیدر بسکتبال قم را تقویت می‌کند

وی ابراز کرد: برگزاری بازی‌های شیمیدر در سالن شهید حیدریان قم موجی از انگیزه و اشتیاق را در بین علاقمندان به ورزش ایجاد کرد و نمایش قدرتمند این تیم در فصل گذشته لیگ برتر برای استعدادهای بسکتبال قم یک کلاس آموزشی فوق‌العاده بود، به همین دلیل بر استمرار حضور این تیم در قم تاکید داریم چون این اتفاق بسکتبال قم را تقویت می‌کند.

منعم عنوان کرد: حضور شیمیدر به تقویت بسکتبال قم منجر می‌شود و استعدادهای بسکتبال قم به دلگرمی حضور این تیم در قم می‌توانند برای موفقیت در آینده تلاش کنند، ضمن اینکه هیأت بسکتبال می‌تواند در زمینه رشد این رشته از رده‌های پایه ارتقاء دانش مربیان و توسعه بسکتبال قم از حضور شیمیدر در قم بهترین بهره‌برداری را انجام دهد.

گفتنی است: پس از جلسه فدراسیون بسکتبال و مدیران تیم‌های لیگ برتری، قرار است فصل جدید پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان ایران از پانزدهم آبان‌ماه آغاز شود تا لیگ در موعد مقرر به پایان رسیده و پس از آن تیم ملی بسکتبال کشورمان خود را برای حضور در بازی‌های المپیک 2021 آماده کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار