همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید:
شور عاطفه ها با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند با اولویت ملزومات آموزش غیر حضوری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷ 10 September 2020

به گزارش تابناک قم، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم ضمن قدردانی از مردم نیکوکار استان برای مشارکت در مرحله اول رزمایش ایران همدل گفت: مرحله دوم این رزمایش که از عید قربان شروع و هم اکنون با شور عاطفه ها مقارن شده است.

وی با بیان اینکه امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا فضای آموزشی کشور از حضوری به غیرحضوری تغییر کرده است، گفت: با توجه به تورّم و شرایط اقتصادی جامعه یکی از مشکلات دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار شهری و رستایی، کمبود وسایل آموزشی از راه دور برای ادامه تحصیل به شمار می رود.

میرشکار با اشاره به اینکه در استان، 4532 دانش آموز تحت حمایت این نهاد هستند گفت: بسیاری از این دانش آموزان از ابزار لازم آموزش از راه دور بی بهره اند.

وی افزود: امسال شور عاطفه ها، از ۲۲ شهریورماه لغایت یازدهم مهرماه با شعار «همدل می شویم برای مهربانی در مهر» برای تأمین نیازهای تحصیلی دانش آموزان محروم با اولویت ملزومات آموزش غیر حضوری و لوازم التحریر در استان قم نیز همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه ادارات پنچگانه و پایگاه های این نهاد در سطح شهر و مراکز نیکوکاری استان آماده دریافت کمک های مردمی هستند اظهار کرد: مردم و خیران گرامی می توانند وجوه نقدی خود را نیز از طریق شماره کارت 6037997900001125 و کد دستوری #025*8877* پرداخت کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار