آیین نواختن زنگ شکوفه‌ها، همزمان با سراسر کشور به‌صورت مجازی و نمادین در قم از طریق صداوسیمای مرکز قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۳ 05 September 2020

به گزارش تابناک قم، زنگ شکوفه‌ها، همزمان با سراسر کشور به‌صورت مجازی و نمادین در قم از طریق صداوسیمای مرکز قم و با حضور مریم سادات پناهنده معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش استان قم به صدا درآمد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش استان قم در این آیین، با اشاره به شرایط کشور با توجه به شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: این بحران و نوسانات به وجود آمده همه بخش‌ها ازجمله آموزش را تحت تأثیر قرار داد.

پناهنده با تأکید بر تعطیل‌بردار نبودن آموزش در همه شرایط گفت: با توجه به آماده نبوده زیرساخت‌های آموزش مجازی، آموزش‌وپرورش نیاز به ترمیم و آموزش بیشتر داشت درنتیجه مقرر شد سال تحصیلی 1399-1400 از دو هفته قبل شروع شود.

وی با بیان تمهیدات اندیشیده شده در طول ایام تابستان جهت آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای شروع سال تحصیلی جدید ابراز کرد: در تمام ایام تابستان همکاران آموزش‌وپرورش در پی تمهیداتی ازجمله ضدعفونی کردن مدارس، ثبت‌نام دانش آموزان، آماده‌سازی دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید و مهم‌تر از همه تهیه محتوا و آماده‌سازی آموزش برای سال تحصیلی جدید بودند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش استان قم با تأکید بر اینکه در همه شرایط تابع ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا هستیم، تأکید کرد: ابتدا سلامت دانش آموزان و بعدازآن آموزش آن‌ها در دستور کار اداره کل آموزش‌وپرورش استان قم است.

پناهنده به چگونگی برگزاری کلاس‌ها و آموزش دانش آموزان در شرایط مختلف اشاره عنوان کرد: استان‌هایی که در وضعیت سفید قرار دارند هیچ مشکلی در برگزاری کلاس‌ها نخواهند داشت، اما اگر وضعیت قرمز باشد، تراکم جمعیتی در مدارس را نخواهیم داشت و حضور دانش آموزان به‌صورت مجازی خواهد بود همچنین در وضعیت زرد آموزش دانش آموزان ترکیبی از حضور و آموزش مجازی خواهد بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار