فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری 5 عضو باند سارقان حرفه ای خودرو در قم و کشف 56 فقره سرقت در این رابطه خبر داد. در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.
کد خبر: ۸۹۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۱ 01 September 2020

به گزارش تابناک قم، سید محمود میرفیضی اظهار کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، 5 عضو باند سارقان حرفه ای خودرو در قم شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: اعضای این باند که دارای سوابق متعدد سرقت هستند، سوله‌ای را به عنوان محل اوراق خودروهای سرقتی و دپوی اموال مسروقه اجاره و 56 دستگاه خودرو مسروقه اعم از پژو پارس، 405 ، 206 و پراید را سند نمره کرده و از طریق سایت‌های خرید و فروش به فروش می رساندند.

میرفیضی با اشاره به تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان نسبت به شناسایی و تحویل اموال مسروقه به مالباختگان، تصریح کرد: متاسفانه درون اکثر خودروهای سرقت شده سوئیچ یدکی وجود داشته و یا خودرو فاقد لوازم و تجهیزات بازدارنده بوده که خواهش می‌کنیم شهروندان نسبت به حفظ اموال شان بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان قم به اعتیاد افراد دستگیر شده اشاره کرد و گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

قدردانی فرمانده انتظامی قم هیات‌های عزاداری

همچنین فرمانده انتظامی استان قم با صدور پیامی از جامعه مداحان، وعاظ و هیات‌های عزاداری به‌منظور رعایت قوانین و مقررات مربوط به رعایت شیوه‌نامه‌های سلامت و بهداشت و همراهی با فرماندهی انتظامی استان قدردانی کرد.

سردار "سید محمود میرفیضی" در این پیام افزوده است:حماسه محرم فصل جدیدی از بندگی است که دل‌های زنگارگرفته را صیقل داده و هرساله تعریف درست‌دین داری و بندگی را به همگان گوشزد می‌کند.

وی ادامه داده است: در ماه محرم امسال جای خالی شهید عزیزمان "حاج قاسم سلیمانی" مشهود بود، کسی که با شهادتش خط سرخ حرکت حضرت سید الشهداء(ع) بار دیگر احیاء شد، یاد و خاطره سرباز ولایت و همرزمان شهیدش را گرامی می‌داریم.

سردار میرفیضی گفته است: امام حسین (ع) در روز عاشورا با یارانی اندک ولی باایمان و عزتی بزرگ با دشمن سنگدل و بی‌دین به مقابله برخاست و کربلا را به صحنه همیشه زنده عشق خدایی و حریت مبدل ساخت .

پیام حاکی است: ما باید از عاشورا درس بگیریم چراکه امام حسین (ع) با تمام هستی به معامله باخدا رفت و همه درس‌ها را در آن مدت کوتاه ولی عمیق و عظیم به ما داد که چگونه زندگی باشرافتی داشته باشیم زیرا هر معامله‌ای پوچ و زیانبار است مگر معامله باخدا که ارزش و بهای آن بی انتهاست .

وی اضافه کرده است: از مردم خداجوی شهر مقدس قم، جامعه مداحان، وعاظ و هیئت‌های عزاداری به خاطر رعایت شیوه‌نامه‌های سلامت و بهداشت و همراهی و همکاری مثال زدنی با خادمان خود در مجموعه فرماندهی انتظامی استان بخصوص در روزهای حزن و اندوه تاسوعا و عاشورا حسینی (ع) قدردانی می کنم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار