رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم از راه‌اندازی دو واحد جدید دانشگاهی در این دانشگاه در استان قم خبر داد
کد خبر: ۸۹۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 26 August 2020

به گزارش تابناک قم، محمدحسن نادری در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اعلام خبر راه‌اندازی دو مرکز علمی کاربردی جدید در استان قم اظهار داشت: با موافقت کمیته تخصصی علمی کاربردی گسترش آموزش عالی، دو مرکز علمی کاربردی در استان قم تأسیس شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم افزود: «مرکز علمی کاربردی نیروی انتظامی» و «مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم» از سال تحصیلی جدید در مهرماه در حوزه‌های تخصصی مدیریت و خدمات اجتماعی و نیز فرهنگ و هنر با ارائه رشته‌های مورد نیاز استان قم و بازار کار به مهارت‌آموزی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به نیازسنجی‌های صورت گرفته در بازار کار و مهارت‌های مورد نیاز استان گفت: این دو مرکز با ارائه رشته‌ها و گرایش‌های تخصصی و متنوعی پذیرش دانشجو خواهند داشت.

نادری یادآور شد: مرکز نیروی انتظامی در رشته‌های همچون کنترل ترافیک، حراست فیزیکی، تربیت‌بدنی، حقوق و غیره و مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم در رشته‌های تخصصی همچون عکاسی، فیلم‌سازی و سینما، امور فرهنگی، نقاشی و غیره دانشجو خواهند پذیرفت.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام دانشگاه جامع علمی کاربردی، 27 مرکز جدید در سطح کشور در دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه‌های چهارگانه صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ و هنر راه‌اندازی شده است که از 4 شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش در سال جدید تحصیلی مهرماه پذیرش دانشجو خواهند داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار